Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 14.07.2020, 15:44

Криворізький професійний гірничо-електромеханічний ліцей

Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота з батьками

Поради для батьків:

 

  1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прикрощі, не вживайте образливих снів.
  2. Не підганяйте її, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ви цю проблему на вирішили – провини дитини в цьому немає.
  3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: в училищі вона багато працює, витрачає сили.
  4. Відправляючи дитину до училища, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, застережень: «Дивися, поводься добре!», «Щоб не було поганих балів» тощо. У дитини попереду важка праця.
  5. Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
  6. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, а згодом сама все розкаже.
  7. Зауваження вчителів вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть із дитиною спокійно.
  8. Після школи дитина не повинна сідати відразу за виконання завдань, необхідно

      2 – 3 години відпочити.

  1. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15 – 20 хвилин необхідно відпочивати 10 – 15 хвилин.
  2. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, давайте їй можливість самостійно працювати. А коли вже потрібна допомога, то без крику, спокійно, з похвалою та підтримкою, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель» тощо.
  3. Під час спілкування з дитиною не вживайте фразу «Якщо ти будеш добре вчитися, то…».
  4. Упродовж дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини.
  5. У сім’ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих із дитиною. Усі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте самі, без неї. Коли щось не виходить порадьтесь з учителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
  6. Завжди будьте уважними до стану своєї дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан.
  7.  Залучайте дітей до хатньої та суспільної праці, точно визначте коло їх обов’язків.

 

  1. Учіть підлітка:
    • Цінувати дружбу, поважати суспільну думку;
    • Правильно оцінювати свою поведінку й поведінку інших;
    • Порівнювати свої дії з діями інших, робити відповідні висновки.
  2. Виховуйте:
    • Витримку, наполегливість, готовність переборювати труднощі;
    • Чесність, привильність уміння відстояти честь свою, родини, колективу тощо.
  3. Виробляйте звичку сумлінно виконувати завдання, доручення вчителів, батьків, учнівського колективу.
  4. Ні за яких обставин не заглядайте в портфель чи кишені дитини. Навіть якщо вам здається, що ви повинні знати все про своїх дітей.
  5. Коли ваша дитина прокидається, скажіть їй «Доброго ранку!» і не чекайте відповіді. Почніть день з бадьоро, а не із зауважень і сварок.
  6. Коли дитина повертається зі школи, запитайте: «Що сьогодні було цікавого?»
  7. Намагайтеся, щоб дитина була прив’язана до помешкання. Повертаючись додому, не забувайте сказати: «А все – таки, як добре вдома!»
  8. Ваша дитина принесла бали на семестр. Знайдіть за що її похвалити.
  9. Постійно говоріть дитині: «Ти гарний, але не кращий за інших».
  10. Скажіть дитині: «Не будь чепуруном – у класі не люблять чепурунів, не будь і замазурою – у класі таких не люблять. Будь просто акуратним».
  11. Коли ви роздратовані, почніть говорити з дитиною тихо, ледь чутно, тоді роздратування відразу проходить.
  12. Коли дитина виходить з будинку, обов’язково проведіть її до дверей і скажіть: «Не квапся, будь обережний».
  13. Коли син чи дочка повертаються з училища, зустрічайте його (її) біля дверей. Дитина повинна знати, що ви раді її поверненню, навіть якщо вона провинилася.


Якою ви повинні відпускати дитину до училища

 

 - Учень повинен приходити до училища чистим: із чистими руками, з шиєю, обличчям. Нігті на руках повинні  бути коротко обрізані, волосся охайно розчесане.

 - Учень повинен одягатися в чисту, охайну учнівську форму. Взуття повинно бути начищеним, чистим.

 

Що повинен мати з собою:

 

 - Учень повинен мати при собі чисту носову хусточку.

 - У сумці мають бути акуратно складені речі, потрібні для занять на цей день.

 - Книжки слід обгорнути. На обгортці має бути напис: предмет, прізвище учня, група та номер училища.

 - Щоб зошити мали охайний вигляд, потрібно класти їх у папку.

 - Олівці, ручки покладіть у пенал.

 - Стежте за тим, щоб з вечора все було готово до навчального дня і в сумці не було нічого зайвого.

 


Пам’ятка для батьків

«Виконуємо домашнє завдання»

 

1. Учень упорядковує своє робоче місце, свій стіл для навчальних занять чи місце, відведене йому за спільним столом.

2. За записами у щоденнику чи в зошиті встановлює, що саме йому задали.

3. Згадує, у якій послідовності радив учитель виконувати те або інше завдання.

4. Готує потрібні підручники та інші приладдя: ручку, олівець тощо.

5. Знаходить завдання в підручнику, текст статей та письмових вправ, текст задач тощо.

6. Згадує навчальний матеріал, який пояснював учитель на уроці.

7. Згадує вказівки вчителя щодо способів виконання вправ.

8. Виконує роботу.

9. Звіряє зроблене з тим, що потрібно було зробити: чи часом чогось не забув.

10.Перевіряє, чи правильно виконав завдання; якщо є помилки – виправляє.

11. Якщо це можливо, звертається до батьків або до інших старших членів сім’ї з проханням перевірити, чи розуміє він зміст прочитаної статті, чи правильно розповідає, чи навчився пояснювати розв’язання задачі.


До уваги батьків

 

1. Виховує все: люди, речі, явища, але на першому місці батьки й педагоги.

            Учити жити – це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину, хто дбайливою рукою підтримує її перший крок, хто веде її за руку першою стежинкою життя. Це мати, батько, педагог.

2. Виховання починається із дня народження.

            Перше, із чого дитина починає пізнавати світ, - це ласкава материнська усмішка, тиха колискова пісня, добрі очі, лагідні обійми. З усього цього складається перше уявлення про добро і зло.

3. У сімейному вихованні вирішальну роль відіграє морально – політичне обличчя батьків.

         Могутньою виховною та облагороджуючою силою для дітей сім’я стає тільки тоді, коли батько і мати бачать високу мету свого життя, живуть в ім’я високих цілей, що збільшують ї в очах дитини.

4. Турбота батька і матері про здорову сімю.

Справжня мудрість вихователя – батька, матері – в умінні дати дитині щастя дитинства – це спокійне домашнє вогнище.

5. Сімя – це первинний колектив українського суспільства.

            Чи почуває дитина, що блага її життя – наслідок великої праці батьків, турботи люблячих її людей? Адже без них, без їхньої праці і турботи вона просто не могла б існувати. Тут криється велика небезпека – виростити людину егоїстичну, яка вважає, що головне – її особисті потреби, а все інше – другорядне. Я бачу лише один шлях: учити дитину робити добро для нас, батьків, вихователів; учити дітей розуміти й переживати всім серцем, що вона живе серед людей і що найглибша людська радість – жити заради когось.

6. готових рецептів сімейного виховання немає.

            Є люди, здатні тільки родити, але не здатні по - справжньому народжувати. Повнокровна й гармонійна особистість народжується материнською і батьківською мудрістю. Народження людини – велике і важке діяння, щаслива і складна праця, яка називається вихованням.

            Щоб виховати дитину, слід дотримуватись правил у реалізації своїх сімейно – побутових педагогічних функцій. Основні з них такі:

 

1. Встановлювати і дотримуватись загальноприйнятих норм поведінки, чіткого режиму життя (праці, навчання, дозвілля, відпочинку), практикувати визначення кожному членові сім’ї його обов’язків, контролювати їх виконання, спільно з дітьми аналізувати стан життя родини, її перспективи, внутрішньо сімейні плани тощо.

 

2. Постійно тримати в полі зору училищне життя дитини, цікавитись її успіхами, проблемами, труднощами, інтересами, прагненнями і способами їх задоволення.

 

3.Знати товаришів своєї дитини, зони її неформального спілкування, сповідуванні нею ідеали, пріоритетні життєві орієнтири.

 

4. Виховувати у дітей відповідальне, ціннісне ставлення до свого здоров’я, розуміння обов’язку допомагати в майбутньому своїм пристарілим батькам і родичам, дітям, усім нужденним людям, утримувати свою сім’ю.

 

5. Компетентно й педагогічно грамотно обговорювати з дітьми проблеми асоціального змісту життя окремих людей(наркомани, алкоголіки), перша інформація повинна надійти від батьків, а не від компанії.

 

6. Обмежувати доступ дітей до інформації, що популяризує проституцію, наркоманію.

 

7. Розвивати і заохочувати самостійність у дітей, уміння відстоювати свою позицію.

 

8. Підтримувати постійний зв'язок з училищем.

 

9. Знати і вміти пояснити основні прикмети чи зовнішні ознаки вживання дітьми наркотиків, токсичних речовин.

 

10. Бути готовим до прийняття певних «дисциплінарних» рішень щодо обмеження «непродуктивного» часу життя дитини і контактування її з «підозрілими» товаришами.


Закон України «Про освіту» (витяг)

Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини.

  1. Виховання в сімї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
  2. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
  3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов’язані:
    • Постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їхніх природних здібностей.
    • Поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до України, рідної мови, культури, сім’ї, повагу до національних, історичних, культурних цінностей інших народів.
    • Сприяти одержанню дітьми освіти у закладах освіти або забезпечувати домашню освіту відповідно до вимог до її змісту, рівня та обсягу.
    • Виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
    •  

Стаття 60. Права батьків.

Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:

  • Вибирати заклад освіти для неповнолітніх дітей.
  • Обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування в закладах освіти.
Звертатися до органів державного управління освітою з питань навчання, виховання дітей.
Офіційні сайти
...
...
...
...
...
...
...
...

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz