Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 03.05.2024, 01:48 |
Криворізький професійний гірничо-електромеханічний ліцей | |
Вітаю Вас Гість |
|
порада батькамПоради для батьків:
2 – 3 години відпочити.
Якою ви повинні відпускати дитину до училища - Учень повинен приходити до училища чистим: із чистими руками, з шиєю, обличчям. Нігті на руках повинні бути коротко обрізані, волосся охайно розчесане. - Учень повинен одягатися в чисту, охайну учнівську форму. Взуття повинно бути начищеним, чистим. Що повинен мати з собою: - Учень повинен мати при собі чисту носову хусточку. - У сумці мають бути акуратно складені речі, потрібні для занять на цей день. - Книжки слід обгорнути. На обгортці має бути напис: предмет, прізвище учня, група та номер училища. - Щоб зошити мали охайний вигляд, потрібно класти їх у папку. - Олівці, ручки покладіть у пенал. - Стежте за тим, щоб з вечора все було готово до навчального дня і в сумці не було нічого зайвого. Пам’ятка для батьків «Виконуємо домашнє завдання» 1. Учень упорядковує своє робоче місце, свій стіл для навчальних занять чи місце, відведене йому за спільним столом. 2. За записами у щоденнику чи в зошиті встановлює, що саме йому задали. 3. Згадує, у якій послідовності радив учитель виконувати те або інше завдання. 4. Готує потрібні підручники та інші приладдя: ручку, олівець тощо. 5. Знаходить завдання в підручнику, текст статей та письмових вправ, текст задач тощо. 6. Згадує навчальний матеріал, який пояснював учитель на уроці. 7. Згадує вказівки вчителя щодо способів виконання вправ. 8. Виконує роботу. 9. Звіряє зроблене з тим, що потрібно було зробити: чи часом чогось не забув. 10.Перевіряє, чи правильно виконав завдання; якщо є помилки – виправляє. 11. Якщо це можливо, звертається до батьків або до інших старших членів сім’ї з проханням перевірити, чи розуміє він зміст прочитаної статті, чи правильно розповідає, чи навчився пояснювати розв’язання задачі. До уваги батьків 1. Виховує все: люди, речі, явища, але на першому місці батьки й педагоги. Учити жити – це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину, хто дбайливою рукою підтримує її перший крок, хто веде її за руку першою стежинкою життя. Це мати, батько, педагог. 2. Виховання починається із дня народження. Перше, із чого дитина починає пізнавати світ, - це ласкава материнська усмішка, тиха колискова пісня, добрі очі, лагідні обійми. З усього цього складається перше уявлення про добро і зло. 3. У сімейному вихованні вирішальну роль відіграє морально – політичне обличчя батьків. Могутньою виховною та облагороджуючою силою для дітей сім’я стає тільки тоді, коли батько і мати бачать високу мету свого життя, живуть в ім’я високих цілей, що збільшують ї в очах дитини. 4. Турбота батька і матері про здорову сім’ю. Справжня мудрість вихователя – батька, матері – в умінні дати дитині щастя дитинства – це спокійне домашнє вогнище. 5. Сім’я – це первинний колектив українського суспільства. Чи почуває дитина, що блага її життя – наслідок великої праці батьків, турботи люблячих її людей? Адже без них, без їхньої праці і турботи вона просто не могла б існувати. Тут криється велика небезпека – виростити людину егоїстичну, яка вважає, що головне – її особисті потреби, а все інше – другорядне. Я бачу лише один шлях: учити дитину робити добро для нас, батьків, вихователів; учити дітей розуміти й переживати всім серцем, що вона живе серед людей і що найглибша людська радість – жити заради когось. 6. готових рецептів сімейного виховання немає. Є люди, здатні тільки родити, але не здатні по -справжньому народжувати. Повнокровна й гармонійна особистість народжується материнською і батьківською мудрістю. Народження людини – велике і важке діяння, щаслива і складна праця, яка називається вихованням. Щоб виховати дитину, слід дотримуватись правил у реалізації своїх сімейно – побутових педагогічних функцій. Основні з них такі: 1. Встановлювати і дотримуватись загальноприйнятих норм поведінки, чіткого режиму життя (праці, навчання, дозвілля, відпочинку), практикувати визначення кожному членові сім’ї його обов’язків, контролювати їх виконання, спільно з дітьми аналізувати стан життя родини, її перспективи, внутрішньо сімейні плани тощо. 2. Постійно тримати в полі зору училищне життя дитини, цікавитись її успіхами, проблемами, труднощами, інтересами, прагненнями і способами їх задоволення. 3.Знати товаришів своєї дитини, зони її неформального спілкування, сповідуванні нею ідеали, пріоритетні життєві орієнтири. 4. Виховувати у дітей відповідальне, ціннісне ставлення до свого здоров’я, розуміння обов’язку допомагати в майбутньому своїм пристарілим батькам і родичам, дітям, усім нужденним людям, утримувати свою сім’ю. 5. Компетентно й педагогічно грамотно обговорювати з дітьми проблеми асоціального змісту життя окремих людей(наркомани, алкоголіки), перша інформація повинна надійти від батьків, а не від компанії. 6. Обмежувати доступ дітей до інформації, що популяризує проституцію, наркоманію. 7. Розвивати і заохочувати самостійність у дітей, уміння відстоювати свою позицію. 8. Підтримувати постійний зв'язок з училищем. 9. Знати і вміти пояснити основні прикмети чи зовнішні ознаки вживання дітьми наркотиків, токсичних речовин. 10. Бути готовим до прийняття певних «дисциплінарних» рішень щодо обмеження «непродуктивного» часу життя дитини і контактування її з «підозрілими» товаришами. Закон України «Про освіту» (витяг) Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини.
Стаття 60. Права батьків. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |